Måndag!??

Ja nu e de vel tekniskt sätt måndag.. ja skulle lägga mig vanlig tid eftersom att ja vill försöka vända tillbaka dygnet lite men aa det gick ju sådär eftersom att klockan är typ 6 o e fortfarande uppe. Men tänkte att ja kan sova nån timme snart, sedan gå upp så hinner ja bli trött mot kvällen. Hoppas ja! Får vel bara hoppas på att planen fungerar har inte så mycket annat att gå på. Nu har ja inte heller nått att göra, tänker om ja ska ta nått litet att äta och fortsätta lite på Glee. Ooh kan inte vänta tills ja får se nästa avsnitt av PLL på tisdag, så spännande! Nyss tog ja lite bilder har ju inte direkt nått bättre för mig..
haha va inte beräd på att den tog kort men men.. & ja jag har på mig uggs. de är mina inne uggs jätte skönt!
lite random men.. detta e jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Rhoda!!

sjukt fin blogg, och design å allt! Plus due sjukt vacker gumman! <333

2012-01-09 @ 12:56:23
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0