1 lektion

Idag vaknade jag ungefär 10.. då förstod jag att ja hade fått lite för lång sovmorgon så jag satte på mig närmsta kläderna o borsta tänderna. Sen så va ja tekniskt sätt klar så ja sprang till skolan, som tur va började jag halv tio idag så jag missade bara en lektion. Men när ja kom fram till skolan va de lunch och det va ju tur eftersom att ja inte han äta nån frukost. Efter lunchen skulle ja igentligen ha Spanska men vår lärare va sjuk även om ja såg henne i centrum när ja sprang till skolan, så då hade ja hål timme. Sen när klockan blev halv 1 så hade jag min första lektion som var bild och det va min enda seriösa lektion för på svenskan gick vi ner till centrum för att kolla på när skolans handboll lag hade match sen så slutade ja. Så ja en lektion på hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0